maandag 17 maart 2014

The Blogger Love TAG

 
 Vandaag doe ik de Blogger Love tag. Zie je mijn smile? ;) Ik heb er heel veel zin in, laten we snel beginnen.
 
Wat was de eerste blog die je ooit tegenkwam?
 
D is for Dazzle. Ik volgde haar blog heel vaak omdat ik het zo leuk vond om over beauty te lezen. Ik ontdekte het door mijn zus Mirthe die haar ook volgde. Ze is echt een powervrouw en lijkt me harstikke aardig.






Favoriete blogs


Miss Lipgloss en Beautygloss en natuurlijk Miss Mirthe, dat is mijn zus en Disfordazzle. Miss Lipgloss omdat ze gewoon heel leuk schrijft, Beautygloss om de leuke video's, Miss Mirthe omdat ze mijn zus is en ze schrijft heel leuk, Disfordazzle omdat ze leuke dingen schrijft.



Best blogging friends


Mirthe en.... ? Ik ken helemaal geen bloggers. *huil huil*


Noem een blog die je dingen/producten laat kopen
 
   Disfordazzle. No words, Diana!

5 blogs die iedereen moet lezen

Vera Camilla - Omdat ze gewoon hele leuke reviews heeft.
Miss Lipgloss - Voor de beautyfanaten, go to her blog!
D is for Dazzle - Word een dazzlefan met mij!
Beautygloss - Voor de leuke video's moet je echt daar zijn.
Miss Mirthe - Leuke reviews en blablabla, genoeg redenen om haar blog te bezoeken!



Je favoriete manier om blogs te lezen



Chillend! De verwarming (in de winter) aan en een kop thee om over het toetsenbord te morsen! (having fun here)



Bloggers die je inspireren

Geen idee. sorry!



Favoriete blog design


Itruelyme vind ik echt heel leuk, haar design is supermooi!



Je favoriete ding om over te bloggen


Nagellakjes. LOVE IT! Ik kan er eindeloos over door zwammen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...