maandag 10 februari 2014

Bloggerslife TAG

 
 
 
Ik heb een leuke tag. Danielle heeft hem gemaakt en ik heb hem overgenomen van Mirthe. Bedankt dat ik de tag mocht overnemen Mirthe!  En Danielle, je hebt een superleuke tag gemaakt. Mijn complimenten!
 
Hoe lang blog je al?

Een half jaartje al. En het was een super half jaartje!

Wat vindt je het leukste aan bloggen?

Ik vind het leuk als mensen reageren en dat ik dingen mag uittesten!

Wat vindt je het minst leuk aan bloggen?

Ik vind alles leuk! Helemaal niks leuks aan ;)

Hoeveel reacties krijg je gemiddeld per artikel?

Twee en dat is superleuk om die lieve reacties te lezen!

Wat voor camera gebruik je?

De Lumix Panasonic DMC- FZ50.

Welk product vindt je het leukst om te fotograferen?

Nagellak, zeker weten!


Welk product vind je het minst leuk om te fotograferen?

Geen een ding!

Heb je je lay-out zelf gemaakt en ben je er blij mee?
 Nee dat heeft mijn zus Mirthe voor mij gedaan en ik ben er heel erg blij mee.

Heb je visitekaartjes? Zo ja, heb je ze zelf gemaakt?

Nee ik heb geen visitekaartjes!

Hoeveel bloggers heb je in het echt ontmoet?

Eentje, dat was Mirthe van MirthesBeautyBook! Dat is eigenlijk ook mijn zus dus ik weet niet of dat telt. :D

Naar hoeveel events ben je geweest?

Geen een... ik ben zo verdrietig
.

Hoeveel artikelen staan er al online?
Maar een! Ik dacht eventjes wwwwwwwwuuuut?

Hoeveel filmpjes heb je al gemaakt?

Ook geen een, dat ben ik ook nog niet van plan. Ik heb er nooit tijd voor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...